دکتر روانشناس کودک,دکتر روانشناس خوب در تهران

بایگانی
پیوندها
شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۸، ۰۴:۲۱ ب.ظ

دکتر روانشناس کودک بیش فعال

دکتر روانشناس کودک بیش فعال

وقتی فهمید فرزند شما دارای ADHD است ، می توانید به دکتر روانشناس کودک بیش فعال در تهران مراجعه کنید که می توانند وی را به درستی درمان کنند. هرکدام نقش متفاوتی دارند که به فرزند شما کمک می کند تا رفتار خود را در مدرسه و خانه بهبود بخشد.جهت اطلاع بیشتر از دکتر روانشناس کودک بیش فعال در تهران با ما تماس بگیرید.


دکتر روانشناس کودک بیش فعال در تهران

دکتر روانشناس کودک بیش فعال در تهران همان پزشکی که از سلامت کلی فرزند شما مراقبت می کند می تواند ADHD خود را نیز درمان کند. او نقشه عملی را براساس دستورالعمل های آکادمی کودکان اطفال آمریکا ترسیم می کند. اگر فرزند شما 4 تا 5 ساله باشد ، این به معنای رفتار درمانی است. اگر او 6 سال یا بیشتر داشته باشد ، پزشکی نیز بخشی از آن خواهد بود.جهت اطلاع بیشتر از دکتر روانشناس کودک بیش فعال در تهران با ما تماس بگیرید.


رفتار درمانی توسط دکتر روانشناس کودک بیش فعال در تهران

رفتار درمانی. هدف این است که به فرزندتان کمک کنید تا برخی از روشهای عمل خود را تغییر دهد. این ممکن است برای برخی از موارد عملی روزمره مانند مشکل در اتمام کار در مدرسه مفید باشد. یا روانشناس می تواند به او نشان دهد که چگونه از طریق حوادث سخت احساسی کار کند.

این نوع درمانی همچنین می تواند به کودک شما یاد دهد که بر رفتار خود نظارت کند. او می آموزد که چگونه خود را ستایش کند یا به خود پاداش دهد وقتی که عصبانیت خود را کنترل می کند یا قبل از بازی فکر می کند.

درمان شناختی رفتاری. این روش از آنچه دکتر روانشناس کودک بیش فعال در تهران  می تواند تکنیک های “ذهن آگاهی” بنامد ، استفاده می کند. برای کمک به فرزندتان ، تمرکز و تمرکز خود را بهبود ببخشد ، او می فهمد چگونه از افکار و احساسات خود آگاه شود و بیشتر بپذیرد.


آیا این رفتار بچه ای عادی است یا ADHD است؟

تشخیص تفاوت بین ADHD و “رفتار طبیعی کودکان” دشوار است. اگر فقط چند علامت را مشاهده کردید ، یا این علائم فقط در برخی شرایط ظاهر می شود ، احتمالاً این بیماری ADHD نیست. از طرف دیگر ، اگر فرزند شما تعدادی از علائم و نشانه های ADHD را در همه شرایط – در خانه ، مدرسه و بازی بازی کند – زمان آن است که نگاه دقیق تری داشته باشید.

زندگی با فرزند دارای ADHD می تواند ناامید کننده و پرتلاطم باشد ، اما به عنوان والدین می توانید کارهای زیادی برای کنترل علائم ، غلبه بر چالش های روزانه و ایجاد آرامش بیشتر برای خانواده خود انجام دهید.جهت اطلاع بیشتر از دکتر روانشناس کودک بیش فعال در تهران با ما تماس بگیرید.

مرجع :

http://www.sadrclinic.com/%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9-%D8%A8%DB%8C%D8%B4-%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۰۴